Schrijf je in voor de nieuwsbrief

U bent ingeschreven voor de nieuwsbrief!

Week van de Werkstress 2023

Samenwerking ligt aan de basis van het succes van de Week van de Werkstress. Als kennispartner kan je hier een waardevolle bijdrage aan leveren door het verstrekken van content, verhalen en kennis. Delen en vermenigvuldigen om samen mentaal en fysiek sterker te worden.

Door je als kennispartner te verbinden aan de Week van de Werkstress 2022, komt jouw relevante content terecht bij werkgevers, HR-professionals en andere stakeholders. Zo laat je zien goed en verantwoord werkgeverschap belangrijk te vinden. Een mooie boodschap richting jouw netwerk. 

Kennispartners worden beloond met:

  • de mogelijkheid om content voor de toolkit aan te leveren die met naamsvermelding in de digitale toolkit wordt opgenomen. (2021: 32.000 bezoekers);
  • toegang tot relevante informatie rondom werkstress;
  • voorrang bij tenminste twee events in het komende jaar;
  • de mogelijkheid om je eigen case of verhaal te delen op de website;
  • een vermelding naam/logo op de website van de Week van de Werkstress;
  • minimaal één naamsvermelding in de social mediacampagne via LinkedIn (2021: 522.000 weergaven) en Twitter (2021: 22.000 weergaven);
  • een digitale banner met ‘Kennispartner’ om via jouw eigen kanalen te verspreiden. Op de banner zet je een link naar de Week van de Werkstress website. 

Kosten: vanaf € 1.500,- per jaar


Premium kennispartners

Er is ook een mogelijkheid om je als premium kennispartner aan de Week van de Werkstress te verbinden. Naast alle voordelen en mogelijkheden van 'kennispartners' krijg je als premium kennispartner:

  • de mogelijkheid tot het aanleveren van een relevant exclusief webinar of e-learning voor de community met werkgevers en HR-professionals;
  • de mogelijkheid om een blog, artikel of andere relevante (interactieve) content op de drie sub-thema’s aan te leveren voor vermelding op de homepage van de website van de Week van de Werkstress (2021: 32.000 bezoekers);
  • gratis toegang voor 2 relaties c.q. klanten voor het OVAL-event op 14 november 2022;
  • een preferente positie bij het aanleveren van inhoudelijke content zoals cases en instrumenten bij vakbladen en andere media die inhoudelijke verdieping zoeken;
  • minimaal 3 naamsvermeldingen in de social mediacampagne via LinkedIn (2021: 522.000 weergaven) en Twitter (2021: 22.000 weergaven) en andere uitingen van de campagne;
  • ruimte voor afspraken op maat;
  • krijg je een digitale banner met ‘Premium Kennispartner’ om via jouw eigen kanalen te verspreiden. Op de banner zet je een link naar de Week van de Werkstress website.

Kosten: vanaf € 4.500,- per jaar